Korgmöbler

Måste visa mitt senaste FYND. Ja, det här var verkligen ett fynd. Jag och min väninna Agneta hittade en korgstol och ett korgbord på loppis. Totalt betalade jag 75 kronor för allt– och då fick barnen en varsin påse kulor också. Helt otroligt.
Korgmöblerna står nu på verandan i väntan på ommålning. De är ganska slitna, men med lite ny vitfärg blir de nog jättefina.

I helgen hade vi besök av vänner från Stockholm. Eftersom vädret var uselt höll vi oss inne en hel del. Agneta är en hejare på handarbete och under helgen tillverkade hon Lovikka vantar av bästa kvalitet. Hon har nyligen startat ett eget litet företag – Hemskapat. Besök gärna hennes webbsida om ni är nyfikna. Alla saker hon säljer finns endast i ETT unikt exemplar. Och förresten – vantar kan ju behövas nu med tanke på kylan ;-)

Ha en bra vecka!

Maria

Kommentarer

  1. Hej!
    Oh, är jag först idag? ;- ) Vilka fina fynd! 75:- för både stol och bord. Ja, loppis är verkligen TOPPEN!

    Må så gott!
    / Lina

    SvaraRadera
  2. Jisses vilka vackra möbler. Jag kan se Dig sitta där en tidig sommarmorgon med en kaffekopp o en trevlig tidning att bläddra i. Ett verkligt fynd!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Ja, man förstår inte att de eldade upp allt??? De fanns SÅ mycket fint till jätte bra priser.
    Visst får du länka! Jätte kul!

    Må så gott!
    / Lina

    SvaraRadera
  4. Men vilket fynd - så vackra!

    Jag firar 10000 unika besök och har en tävling på min blogg http://havsviken.blogspot.com/
    Välkommen du också!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ja det kan man kalla fynd, otroligt bra!
    Åh vad fint ditt fönster blev! Först fattade jag inte varför det hängde där..tänkte hmm skall hon ha det där men så läste jag noggrannare att du har hängt det på tork *hihi*
    Kraaaam
    Mia

    SvaraRadera
  6. Håller med de andra - det var verkligen ett fynd! Grattis! Korgstolar är ngt jag suktar efter... men jag får nog hålla mig i skinnet lite.

    Du får sitta där i din fina korgstol och njuta av det lite finare vädret som är på väg!

    SvaraRadera
  7. Korgmöblerna var jättefina! En sådan blomkruka har jag också ;-)
    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Oj vilka fynd. Ser verkligen inbjudande ut. Kram Jessica

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Men hallå!!75 kronor!!
    Det är ju inte klokt vilket bra pris för de jättefina möblerna!
    Hade jag varit du så hade jag inte haft för bråttom med att måla dem. Korg möbler är ännu vackrare skavda,tycker jag!
    Vilket fynd! Svårt att smälta!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. En riktig fullträff med krukan och pelargonen oxå!
    C

    SvaraRadera
  11. Men oj, vilket superfynd! Korgmöbler är så vackra! Jag har en nästan precis likadan korgstol, tycker jättemycket om den.

    Ha det bra!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Hej: Jag blev sååå glad för din kommentar tack så mycket(trodde inte någon skulle hitta till min nya blogg)Vad fint det blev med korg möblerna vilka fynd du gjort det hamnade i rättans händer.Tittar in till dig igen snart kram på dig/ingelaB

    SvaraRadera
  13. For noen fine kurvmøbler! Slike skulle jeg gjerne funnet på et loppemarked også...

    Klem

    SvaraRadera
  14. Hej! Underbara korgmöbler till ett superpris.
    Vilken jättefin veranda ni har!
    kram Susanne

    SvaraRadera
  15. Ja det var verkligen fynd! Det blir fräscht med lite ny färg;jag sprayade mina korgmöbler, det gick fort utan kladd.
    Mysigt med en veranda!
    Ha det gott!
    Eva-Karin/noll54

    SvaraRadera
  16. Vilket fynd!!!
    Verkligen superfina!!
    Jagt tycker de är fina så där slitna .......
    kram

    SvaraRadera
  17. Men OJ vilket underbart fynd!!! Så himla fint med korgmöbler & pelargonen i den söta krukan - en underbar bild verkligen!!!

    Tack för din rara kommentar hos mig! Jag kan rekommendera www.allposters.com - där köpte jag Babartavlorna (utan ram)

    Stor kram! Jes

    SvaraRadera
  18. Jisses så fina korgmöbler du fyndat och billigt dessutom!
    Ha det gott!

    Mnh Anne

    SvaraRadera
  19. Hej igen!
    Jag har skickat vidare en utmärkelse till dig! Kika in hos mig så får du se! ;- )

    Trevlig helg!
    / Lina

    SvaraRadera
  20. Hej Maria! Jag har en utmaning till dig!

    SvaraRadera
  21. Vilka fynd, helt otroligt för den fina gruppen! Du har så vackert på din altan! Mari.

    SvaraRadera
  22. Vilka underbart fina möbler!!! ha det gott, kramis!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar