Min oas

Det känns tjatigt att ännu en gång behöva säga att det varit en stressig vecka, men så har det varit. Nu är det äntligen fredag och snart tid för avkoppling. Som tur är har jag min veranda. Den fungerar som en oas. Ovsett om det är helg eller vardag så kan jag koppla av här.

Som ni ser på bilden har jag fyndat ännu en korgstol. Om man tittar noga så är de båda stolarna inte lika, men det gör inget. Jag gillar dem!

I helgen tänkte jag inreda verandan för sommaren. Nu borde frostnätterna vara över...eller. Ska besöka blomsterhandeln och köpa pelargoner och en rosenbuske. Det blir nog lite lekstugebygge också.

Ha en bra helg!
Hälsningar Maria

Kommentarer

  1. Sån härlig veranda! Det gör så stor skillnad när man har tak över uteplatsen. Vi har inte ens ett räcke runt vår ännu...
    Vill gärna se hur du inrett verandan sen!
    Trevlig och avkopplande helg till dig! ~Anki~

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Den verandan förstår jag att det är skönt att sitta och koppla av på efter en stressig vecka. Och vilket nöje det måste vara att inreda den inför sommaren! :)
    Önskar Dig en skön helg gör Karin i Körsbärsgården.

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig veranda !!
    Jag slår mig ner en stund och njuter i den fina korgstolen,det knakar så härligt när man sätter sig...
    Ha en skön helg Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Mysigt mysigt!! Sitt nu där o ta det riktigt lungt under helgen.. Knarra lite o läs en god bok, en kopp med nåt gott... Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Så vackra korgstolar och bordet!
    Det vill jag också ha ... när min förstukvist någon gång är klar.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Oh, va härligt de ser ut! Jag skulle gärna slå mig ner där och varva ner efter en fullspäckad vecka! ;- ) Ska bli spännande att se vad du pyntar den med!

    Trevlig helg!
    / Lina

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig oas! Ha en härlig helg... MVH Mitt Egnahem PS. Fin "krona" du har på verandan- material?

    SvaraRadera
  8. Gud sån vacker veranda!!! Otroligt fin bild med korgstolarna! Mari.

    SvaraRadera
  9. Så härlig veranda!! Jag har också skrivit lite om oaser, det behöver man..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar