En underbar morgon...

Hej!
I morse hade jag "sovmorgon". Jag skulle på ett heldagsmöte som började först klockan 9,30. Wow - en riktig sovmorgon. Men när man har barn så är man ju uppe samma tid oavsett när man ska vara på jobbet.

Till min glädje såg jag en chans att hinna ta lite bilder till min blogg. Det är ju mörkt både när man går på morgonen och mörkt när man kommer hem från jobbet. Sagt och gjort. Jag tog kameran och gick ut och fotograferade lite...




Jag tog även lite bilder inomhus (de får ni se en annan dag). Till min stora förskräckelse inser jag att jag ligger och ålar mig på Elsas golv (för att få med pärlspontstaket på en bild) när klockan är 9,20...mitt möte började kl 9,30. Jisses vilken fart det blev!
Det är därför morgonens bilder kommer upp på bloggen först nu...
Hoppas ni haft en bra dag!
Hälsningar
Maria





Kommentarer

  1. Hej vännen!

    Härligt vackra och rofyllda bilder!

    Jag är allt lite avundsjuk på er som har fin vit snö..här är det flera plusgrader och barmark..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Hallå där, välkommen tillbaka i bloggvärlden! Roligt att du är tillbaka & du vilka härliga bilder! Mmmm. Ser så rofyllt ut!

    Kram Jes

    SvaraRadera
  3. Halloj där!
    Härliga bilder... förstår att det blev bråttom :)

    Hoppas mötet gick bra!
    //Siv

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag saknar er när jag tittar på alla fina bilder!

    Kram!!!!

    SvaraRadera
  5. Hihi det blev lite bråttom då.... fina bilder fick du till iallafall..... Ha en skön helg Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Ja, så är det iblan! Förstår att du fick brått!
    Ha en trevlig andra advent!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Hej!
    ;- ) skulle vilja ha varit en fluga på väggen när du ålade längs golver med kameran!

    Härliga vinter bilder med SNÖ! De saknar vi här nere i Göteborg!

    Ja, vill man fota med dagsljus så är de helgerna som gäller för min del...Precis som du skriver är de mörkt när man går och mörkt är man kommer hem...

    Oh, va jag längtar till våren och ljuset nu...

    Må så gott & ha en bra vecka!
    Kram, Lina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar