Barnbord

Hej!
Jag hade tur och hittade ett barnklaffbord på loppis i somras. Bordet är tänkt att barnen ska ha i lekstugan. Men eftersom lekstugan inte är färdigbyggd ännu så har det bordet blivit stående en tid...

När bordet köptes var det gult och slitet.
Bordet hittades som sagt var på loppis (eller snarare skrothandlarn).
Och priset var inte helt fel (50 kronor).
Min underbara son håller på och förgyller bordet med texter.
Han har både talang och är mer stadig på handen än vad jag är.

I väntan på att lekstugan ska bli klar står bordet i vardagsrummet.
Ha en bra vecka!
Hälsningar Maria

Kommentarer

  1. Vilket fint bord!! Och vad roligt när sonen kan göra det ännu finare!

    Ha det så gott!
    E-K/noll54

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt litet bord. Och vad kul att få hjälp från sonen med det.
    Hoppas du har en bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Jag hittade hit när jag sökte på sandbergs tapeter och vad kul att se fler som renoverar hus från tidigt 1900-tal!!

    Nu ska jag läsa vidare och bli inspirerad.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hej

    Hälsar på i din fina blogg.
    Jag ser att du har rötter här i Jämtland.

    Vilket fint bord och kanon med teamwork med din son *ler*.

    Loppis är kanon att fynda möbler och annat på.

    Fredagshälsningar ifrån Östersund

    Ingrid

    SvaraRadera
  5. Vilket supergulligt bord och vad bra att få hjälp utav sonen!

    Trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilket fint fynd du gjort! Vilken skillnad de blev med vit färg!

    Må så gott & trevlig helg!
    Kram, Lina

    SvaraRadera
  7. Det var ett snyggt bord... o finare blir det ser jag...:) Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Åh så avis jag blir, vill också ha ett sådant litet bord.
    kram på dig
    Malin

    SvaraRadera
  9. Hej hopp! vilket fint bord och vilken fin blogg, kikar gärna in igen.
    Lotta

    SvaraRadera
  10. Hallå... Finns nåt litet hos mig till dig...Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Vilken fin blogg du har!
    Vi renoverar också enligt gamla metoder så långt vi orkar och hinner... och det är såå roligt att se vad andra håller på med!
    JAg ska röja upp i mitt hus så jag också törs lägga ut bilder på vad vi gjort...ha, ha!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar