måndag 6 april 2009

Korg i färg

Hej!
Tyvärr har jag legat sjuk hela helgen. Inte kul med tanke på vårvädret som varit. Barnen fick i alla fall njuta av vädret. De tillbringade helgen hos deras underbara moster. Mycket hopprep och cyklande blev det.

Här kommer några bilder på en av mina tidningskorgar. Jag köpte den för flera år sedan på ROOM i Stockholm. Jag bodde då bara några kvarter i från denna underbara butik (på Kungsholmen). Jag gillar att korgen har så härliga färger och så gillar jag de stora applikationerna.



Från Rice.


Hoppa ni får en bra vecka. Jag ska knapra penicillin så jag blir frisk - fort!
Kram MARIA

16 kommentarer:

Victoria sa...

Hej!
Åh, vilka fina armband!!! Ni är då världens mest omtänksamma! TACK!!!!

Hoppas du snart blir frisk, inte kul att vara sjuk när det är påsk.

Älskar din blogg, är nog din flitigaste besökare ;-). Får så mycket inspiration. Längtar tills jag får åka till Stockholm och besöka Koffert igen.

Kramar i massor!

Jenny sa...

Hej Maria!
Vilken jättesöt korg!!

Usch inte kul att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snart:)

Kram Jenny

Lauras gård sa...

Vilka roliga korgar!

Trist att ligga sjuk nu när våren äntligen har kommit i gång! Hoppas att du kryar på dig snart.

Kul att du gillade mina snurriga bullar! Kram Stina

Signe 1 sa...

Jättefina o våriga korgar!!! Hoppas du känner dig bättre!:-) Må gott, KRAM Sofia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så söt! Härligt med lite våriga färger.

Majas skafferi sa...

Hej! Vad tråkigt att vara sjuk, nu som det är så gött ute..krya på dig! Ang. Rice och prylar i den stilen; nu har det öppnat en butik med inredningssortiment i pastellfärger, mycket från just rice tror jag, bredvid Iris o Doris!!..men det kanske du visste?
utbudet i K-d växer!

Nylyckan sa...

Hej! Tråkigt att du är sjuk. Har du också halsfluss? En gång när jag var 22 år skulle jag bara göra ett besök på ROOM, så jag letade mig fram i Stockholm. Hade adressen i min hand(fått från en Sköna hem tidning).Tyckte om inredning redan då. Vet att jag köpte mig en fotoram med plåtfiskar på och blått och vitrandigt tyg. Jag fullkomligt älskade den butiken. Jag har dock inte varit där sedan dess, men jag vill dit igen. Krya på dig!Kram Åsa

Lina sa...

Hej!
Skickar en STOR krya på dig kram! Hoppas att du kryar på dig till påslhelgen nu!

Jätte härlig korg! Den hade Lilla E gillat! ;- )

Underbara bilder från din nystädade hall...Här är det ett inferno av kläder och skor...Sanering behövs! Skönt att man snart kan lägga bort en del vinterkläder nu i alla fall!

Må så gott & ha en bra vecka!
Kram, Lina

Vårt lilla hem sa...

Å en så härlig korg! Och rejäl och bra, för tidningar det har man ju i överflöd :) Mina korgar brister snart :)

Kramkram! Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Men vilken söt korg:)
Otroligt fin tycker jag.
och du; krya på dig!
Kram Lallis

Under en vind sa...

Vilka söta färgglada korgar!

Hoppas att du nu mår mycket bättre!

Kramar!

Under en vind sa...

ooopss....skulle ju passa på att önska dig en mysig påskhelg också! Kram igen!

gamla skolan sa...

Krya på dig ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken uderbar korg, me like!
Krya på dig!
Kram Susanne

Johanna sa...

Har kikat runt i din blogg. Så fint ni har det och vilket jobb ni har lagt ner!

disa sa...

85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室