Födelsedag

Hej!
Elsa har hunnit med att fylla 9 år. Vi firade henne i helgen med paket, släkt och vänner. Elsa fick många roliga presenter. Bland annat fick hon skidvalla av morfar och han ska lära henne att valla skidor senare i veckan. Hon fick garn och stickor (syns i bilden ovan) och ska få sticka sig en egen halsduk framöver.
Av mormor fick hon Johanna Westmans kokbok som innehåller en hel del smarriga bakverk. Dessutom fick hon en ballongvisp, slickepott och en Margaretaskål att använda vid bakning. Elsa bakade sedan - helt själv - en underbar chokladtårta. Den var suuupergod! Elsa fick även en helt underbart fin häst som min syster virkat. Hästen är så fin att den förtjänar ett eget inlägg (kommer senare). Ha en fortsatt bra vecka!
Maria

Kommentarer

  1. Vilka fina presenter hon fick... och va duktigt att baka en chokladtårta. Lät ju smarrigt värre...

    Tack för att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar.

    Ha det gott, kram Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis
    Elsa på 9 års dagen.
    du är duktig som kan baka sjelv jag kan bara baka muffins. hälsa gärna på min blogg.
    stor grattis Kram Alice:)

    SvaraRadera
  3. Grattis Elsa!
    Hoppas mamma hämtat paketet med mössorna till dig & Maja, så får det bli som en liten present till er båda! Kramar //Agneta

    SvaraRadera
  4. Grattis Elsa! Du har så vackert namn tycker jag. Du är lika gammal som min flicka Alice som har lämnat en kommentar, men hon fyller 9 år i slutet av året. Vilka fina presenter du fick! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hon fick så mycket att pyssla med, och så mycket till bakning! :)

    Kika gärna in hos mig så kan du läsa om handelsträdgården i Johanna Westmans hemstad - Tranås.

    kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar