Äntligen!

Hej!
Knappt att man kan tro det. Det tog drygt två år att bli färdig med lekstugan. Det har visserligen varit långa uppehåll men jag hade aldrig kunnat ana att det skulle ta två år innan de blev klar. Jag har skämtat om att tjejerna skulle hinna fylla 18 år innan stugan blev klar. Och det värsta är att jag till slut började tro det själv.

Livrädd att vi skulle behöva fira barnens 18-årsdagar i lekstugan satte jag fart. Och nu är den klar (nästan...). Det är lite småsaker på utsidan av stugan som ska fixas. Och så ska jag bygga ett kök.... Men köket gör jag i vinter så tills dess blir det ett drapperi som täcker hyllorna. Tills vidare får barnen använda mina grytlappar som spis (plattor).
Så här såg stugan ut i maj 2008. Tänk om man då hade vetat hur lång tid det skulle ta...
;-)
Hälsningar Maria

Kommentarer