Härliga kvällar

Hej!
Nu har sommaren verkligen kommit. Och med sommaren kommer de härligt långa kvällarna. Trots att man har extremt mycket att göra på dagtid så känns dagarna så långa när man har flera långa timmar på kvällen man kan njuta av.

Jag tillbringar kvällarna med att avsluta både lekstugan och skafferiet. Det är inte mycket kvar nu... En hel del målningsarbete har det varit på sistone. Jag står ute och målar (på vår grusgång). Jag lyssnar gärna på radion...
Sonen och min man meckade moppe igår kväll. Båda verkade njuta av det...
Sonens flickvän njöt också av den första riktiga sommarkvällen - i hängmattan!
Ha en riktigt bra helg!
Hälsningar maria

Kommentarer

  1. Vi hoppas vädret håller i sig! Nu är det nämligen seglingsdax! Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag gillar verkligen din blogg och hämtar mycket inspiration härifrån. Jag undrar vad det är för grus/singel? som ni har lagt runt huset? vi ska bygga ut huset och det kommer att bli liknande när vi är klar.. hälsningar ello

    SvaraRadera

Skicka en kommentar