Kallt i San Francisco

Hej!
Det är första gången jag besöker San Francisco. Innan jag reste hit hade jag hört av flera som varit här att det är ganska kallt och att det blåser en del i SF. Trots varningar trodde jag inte riktigt på det som sagts. Det ligger ju trots allt i Kalifonien... Men jag kan tala om att det är RIKTIGT kallt här. Vi har frusigt rejält ända sedan vi kom hit. Temperaturen ligger mellan 15-20 grader, men med de kalla havsvindarna känns det nästan som minusgrader (Ok, lite överdrivet var det...).

Vindbiten flagga
Tjejerna fick på sig de här mössorna när vi klev in i en butik. Riktigt så kallt är det dock inte.
;-)
Hälsningar Maria

Kommentarer

  1. hello! hur mår du?
    Tycker du om Thailand mat?

    Jag vill gå semester i Sverige en dag.

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att läsa om eran resa. Man skulle nästan kunna tro att det var jag som bloggade om allt. Jag var nämligen på samma tripp för ca 15 år sedan, och du beskriver nästan alla platser så som jag berättade om dom då:) Jag höll på att frysa ihjäl när jag var i San Francisco, var tvungen att köpa en långärmad tröja:)
    //Camilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar