Semester!

Hej!
Idag njuter jag av min första semesterdag. Helt underbart! Eftersom jag startat eget företag har det varit en hel del jobb den senaste tiden. Men nu ska jag ha 4 veckors LEDIGT.

I kväll sitter jag på vår veranda och bloggar lite. Bilden nedan tog jag nyss. Vilken sommarkväll. Jag är helt övertygad om att det kommer bli en underbar semester.
Jag återkommer med bilder under semestern. Det kommer dock bli bilder av en lite annan karaktär än vad det brukar (inte någon renovering och inte mycket inredning...). Jag vill dock hålla det lite hemligt ännu vad som är på gång...
Vi ses!
Hälsningar Maria

Kommentarer

  1. Skönt med semester, speciellt då du har haft mycket arbete en tid. Hemligheter, hmm, jag som är så nyfiken! Jag får väl hålla utkik på din blogg. Kram Stina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar