Shopping i LA

Hej igen!
Självklart blir det en del shopping när allt är så billigt här i Los Angeles...
De flesta affärer ligger i stora shoppingkomplex utspridda runt stan. Vi har provat några av dessa - en del riktigt dåliga ställen och några riktigt bra.

Fördelen med att resa i slutet av sommaren är att man i hela USA har så kallad "Back-to-school" reor överallt (dvs ytterligare 20% på det redan billiga priset).
En annan sak som Sverige gärna får ta efter är "Gubb-sofforna". Mjuka härliga fotöljer där gubbarna kan sitta och vänta medan man shoppar. Inte lika mycket tjat och gnat då.
;-) Maria

Kommentarer

  1. Hej!
    Vill bara säga att detta är den mest underbara blogg jag sett. Att se hur vackert du gjort ert hus, före och efterbilder och massor av fina idéer gör mig helt varm!
    Jag och min sambo köpte för ett par veckor sen vårt drömhus, en gul trävilla från 1924 och din stil ger oss så många bra idéer!

    I mitt senaste blogginlägg som jag la upp för ett par minuter sen nämner jag dig, jag lånade ett par bilder och refererade till din blogg. Säg till om du inte tycker detta är okej, så tar jag bort det med en gång!

    Ha det bra!
    Kram sandra

    SvaraRadera

Skicka en kommentar