Vit hylla

Hej!
Redan innan sommaren köpte jag en vit vägghylla. Den har stått bortglömd bakom en dörr (i väntan på städskåpet som aldrig blir klart...). Fick ett ryck och satte upp den i vardagsrummet istället för det "framtida" städskåpet.
Hyllan har fyra hyllplan som är fällbara.
Böcker! Och en klocka som min man retar sig rejält på... Den har ett tickande ljud som man antingen retar sig på eller upplever som rogivande. (Fredrik: "Du, den där klockan behöver du inte dra upp fler gånger va?!")
Nedersta hyllan används som avlastningsyta och just nu förvaras mina bokmärken (tårtorna) där. Nära till hands från fotöljen där jag tillbringar lediga stunder.
Vi hörs!
Maria

Kommentarer

  1. Hej Maria!

    Jag skulle gärna beställa någon tårta om det finns möjlighet. Tror Du det går att ordna?

    Soliga hälsningar från Karin

    SvaraRadera
  2. Hej. Vilken fin o fiffig hylla, den gillar jag :)

    Hmm...hade en exakt likadan klocka. Nu tror jag att den är "nedgrävd" i nå´n låda pga ljudet som kom ifrån den... ;)

    SvaraRadera
  3. Så fint! Underbara bokmärken, har du gjort dem själv?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maria,
    Har tappat alla mobilnummer och även mailadress till dig så jag får skriva här :)

    Tycker att hyllan är fantastiskt fin och skulle nog kunna passa i mitt nya hem så ... min fråga är - var har du köpt den?!

    Hoppas allt är bra annars.
    KRam Sophie

    SvaraRadera
  5. Jag älskar din tapet bakom hyllan! Vad heter den och vem är tillverkaren?
    För övrigt ä jag sjukt imponerad av allt ni har gjort med huset!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar