Städskåp

Hej!
Skafferiet börjar snart bli klart. Men det finns dock en hel del annat kvar att göra. Mitt emot skafferiet ska jag bygga ett städskåp. Planeringen är klar sedan länge. Det gäller bara att ta sig i kragen och göra klart det också. Skafferidörren är på plats. Taket är dock inte färdigt utanför skafferiet. Brädorna har varit "slut" (dvs står omålade i källaren). Så det var bara att hasa sig ner i källaren och ta fram kvistlack. Huuuur trist som helst (luktar illa och blir bara fult - men ett ont måste om kvistarna inte ska "blöda"). Här ska städskåpet vara. Ganska gott om utrymme, och det behövs med tanke på hur mycket jag ska få plats med här. Som ni ser är det en hel del arbete kvar... Hoppas helgen varit bra. Jag har verkligen haft en lugn helg efter en stressig vecka. Skönt att ta det lite lugnt emellanåt. Avslutade söndagkvällen med lite målning i källaren. Avkopplande på något sätt!
Kram Maria

Kommentarer

  1. Så fint det kommer att bli när allt är klart.
    Kan nästan se det framför mig, men det ska bli kul att se det färdiga resultatet.

    Bra jobbat!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Kikar in. Visst är det roligt att renovera, men ännu roligare när det börjar bli klart. Vi håller också på med en utdragen renovering hemma, men nu börjar jag ana ljuset i en väldigt lååång tunnel =)
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar