Kontor

Hej!
Det finns en anledning till att jag inte varit så aktiv på bloggen den senaste tiden. Jag har startat ett nytt bolag (denna gång ett AB) och fått tillgång till en lokal där jag framöver ska ha kontor. Här kommer några bilder från renoveringen av lokalen (kontoret).
Kika in...
Här har arbetet inte påbörjats ännu.
Väggar och tak ska spacklas, målas och tapetseras.
Tapeten på plats. Jag har tejpat för att se var skrivborden ska stå.
Här är golvet på plats.
Så nu vet ni var jag tillbringat den senaste tiden....
;-)
Fler bilder från kontoret kommer senare.
Ha en jättebra vecka!
Hälsningar Maria

Kommentarer

  1. Grattis och Lycka till med nya bolaget! En riktigt God jul till hela familjen Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg lokal!! Måste komma o hälsa på snart märker jag! Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Kikar runt lite så här på môran för att önska dig en underbar fröjdefull julafton.... Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar