Tidningslåda

Hej!
I dag har jag börjat rensa vårt kök inför den stundande köksrenoveringen. Äntligen. Men det är med lite skräckblandad förtjusning jag påbörjar detta projekt. Vi har flera vänner som nyligen renoverat kök. Så jag vet att det är mycket jobb, att det tar lång tid och mycket kraft.

Någonstans måste man ju börja. Så jag började med att rensa ut bland alla kokböcker och recept. Hittade en HÖG med mattidningar. Rensade ut skräpet men sparade en del.
Tidningarna som blev kvar hamnade i min gamla trälåda som jag köpte i Visby hamn för cirka 15 år sedan. Lådan hamnade på en hylla i skafferiet.
Det kommer dröja innan köket är klart. Men nu är det i alla fall inte enbart en tanke i mitt huvud. Nu är det på G!!!
;-)
Maria

Kommentarer

  1. Lycka till med köksrenoveringen! Och vilken fin tidningslåda du har!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar