Uppfinningsrik far

Hej!
Jag älskar kreativa människor! Och jag älskar min pappa!
Jag måste visa några bilder på hur härligt uppfinningsrik min far är. Skafferiet har varit klart ett tag nu men det har saknats belysning. Min far kom hit en lördag och hjälpte mig. Han tyckte att lampan i skafferitaket skulle tändas automatiskt när man öppnar dörren.
Att jag inte hade någon mekanik för detta hemma var inga problem. Pappa konstruerade en mekanik för detta - med hjälp av en örhängesburk! Kolla här!
Örhängen från Blomdahl
Mekaniken på plats...
Sladdar...
 Min far!
 Knappen på plats i skafferiet!
"Man tager vad man haver" sa Kajsa Varg!
Tack älskade pappa för att du är så uppfinningsrik!
;-)
Maria

Kommentarer

  1. Vad man blir impad av kluriga Pettsson-typer. Det är alltså därifrån du ärvt din händighet :-)

    SvaraRadera
  2. Äpplet faller inte långt från päronträdet ;) kram Milla

    SvaraRadera
  3. Det ska vara Leif till att hitta på något så fyndigt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar